سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 5   کل بازدیدها: 12140
 
باران
 
سخنان شگفت انگیز
نویسنده: دوستداران شما(سه شنبه 88/3/5 ساعت 11:34 عصر)

رضایی:مسیر فعلی به سمت پرتگاه است وی در جمع دانشجویان دانشگاه ازاد گرگان گفت: مهمترین وظیفه من این است که قدرت را به صورت یک طرح مدبرانه به دست نسل دوم و سوم بسپارم تا حداقل 10 نفر از این نسل دفعه بعد نامزد انتخاباتی باشند .

یکی نیست بهشون بگه اقا تو این دوره نسل پنجمی هم داشتیم برو خودتو اپ دیت کن!!!



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اخرین تصمیم
سیم اخر
روشی درست با اجرای اشکال دار
کاش واقعیت ها را به سادگی می شد فهمید
پیروز بر حق
زندگی
افکار زشت
سخن بزرگان
سابقه ی گذشته
واژه ی مقدس
مشورت در کارها سفارش دین ماست
روش تبلیغ
گوشه هایی از 4 سال
فاطمه مرد...وای بر علی
سخنان شگفت انگیز
[همه عناوین(22)]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
باران
دوستداران شما

|| لوگوی وبلاگ من ||
باران

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو