سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 5   کل بازدیدها: 12138
 
باران
 
مشورت در کارها سفارش دین ماست
نویسنده: دوستداران شما(یکشنبه 88/3/10 ساعت 7:35 عصر)

در سخنانی که اقای موسوی در صدا وسیما داشتند فقط به انتقاد از دولت نهم پرداختند با انتقاداتی که از سوی هم اصلاح طلبان وهم اصول گرا ها به ایشان شد تصور این بود که در فیلمشان که از شبکه یک پخش شد این اشتباه را تکرار نخواهند کرد که البته ایشان به نظرات جمع احترام گذاسته و کار خود را تکرار کردند (من از طرف کل مردم ایران از شما تشکر میکنم اقای موسوی سید گرامی)



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اخرین تصمیم
سیم اخر
روشی درست با اجرای اشکال دار
کاش واقعیت ها را به سادگی می شد فهمید
پیروز بر حق
زندگی
افکار زشت
سخن بزرگان
سابقه ی گذشته
واژه ی مقدس
مشورت در کارها سفارش دین ماست
روش تبلیغ
گوشه هایی از 4 سال
فاطمه مرد...وای بر علی
سخنان شگفت انگیز
[همه عناوین(22)]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
باران
دوستداران شما

|| لوگوی وبلاگ من ||
باران

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو